اولین دیدار اعضای شوراهای دانش آموزی استان با استاندار خوزستان

خرید بک لینک

روز شنبه مورخ بیست و چهارم مهرماه سال جاری غلامرضا شریعتی،استاندارمحترم خوزستان با اعضای شورای دانش آموزی و مجمع دانش آموزی استان در سالن جلسات استانداری دیدار و گفت و گو کردند.در این جلسه که مسئولین سازمان دانش آموزی استان نیز حضور داشتند ، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان با اظهار خرسندی از حضور در جمع جوانان پر شور و مطالبه گر استان اذعان داشت: با وجود تبعات حاصله از هشت سال جنگ تحمیلی در استان و عقب ماندگی های پیش آمده بنده به شخصه نگران آینده این استان و جوانانش بودم که با دیدن شما جوانان و دانش آموزان جدی و فعال و باانگیزه به آتیه این مردم امیدوار شدم. شایان ذکر است دانش آموز سال چهارم انسانی دبیرستان شاهد شهدای فرهنگی شهرستان خرمشهر به عنوان هیئت رئیسه شورای دانش آموزی استان در این جلسه حضور داشتند و به بیان پاره ای از معضلات دانش اموزان شهرستان پرداختند.در پایان استاندار جوان خوزستان به نیاز حضور مشاوران جوان در فرمانداری ها اشاره کرد و افزود: دنبال اختصاص جایگاهی در فرمانداری ها و حتی شهرداری ها جهت حضور مشاوران جوان و مشاور دانش آموزی هستم و به زودی این مهم به مراجع ذیربط ابلاغ خواهد شد چراکه مسائل مبتلا به اموزش و پرورش و جوانان دارای اهمیت ویژه ای در استان و استانداری است. در همین راستا بنده نیز لازم می دانم مشاوری جوان در استانداری حضور داشته باشد.

دبیرستان شاهدشهدای فرهنگی...

ما را در سایت دبیرستان شاهدشهدای فرهنگی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: پنجشنبه 29 مهر 1395 ساعت: 14:59

صفحه بندی